• ANITKABİR ZİYARETİ
pinarguvenc22@gmail.com
TATİLİM
23/10/2018

İlk önce yeğenlerimle tatile gittik sonra geldik direk denize gittik yüzdük eğlendik sonra eve yerleştik  Akşama bahçede et yapıp yedik sonra sabah oldu kahvaltımızı yaptık ve yola koyulduk ve sonra denize vardık yer aldık sonra oturduk yağlandık sonra denize girdik ve babam yoktu çünkü traktör alacaktı Sonra akşam oldu Yine et yedik sonra uyuduk sabah oldu kahvaltımızı yaptık yola koyulduk yolda önümüze manzara çıktı sonra vardık  yer aldık yağlandık denize girdik ama hemen derinleşiyordu tam babamın boyuna geliyordu bizi dalgalar kıyıya vuruyordu onun için başka denize gittik Yine aynı denize gittik Yağlandık yer tutuk ve denize girdik ama gittikçe derinleşmiyordu hala yarımıza geliyordu sonra yüzdük babamlarda geldi yüzdük eğledik sonra eve geldik üstümüzü değiştirdik ve bahçeye indik bu sefer evin sahipleri geldiler onlarla birlikte bide Sinan abimlerde geldi ve yemeğe başladık sonra yemek bitti babamlar sohbet ettiler bizde terasta oyun oynadık ve ben aşağıya indim babam şarkı söylüyor ben dinledim ve terasa çıktım oyna devam ettik ondan sonra herkes dağıldı ve sabah oldu kahvaltımızı yaptık ve yola koyulduk Sinan abim Sünnetim için fotoğraf çekti Birini ormanda öbürü deniz kıyısında çekti evlere dağıldık ve lokantaya gittik ve sipariş  verdik yemekler geldi Yedik bitti ve top havuzunda oynadık ve sonra parka gittik Eğlendik evlere dağıldık sabah oldu kahvaltımızı yaptık yola koyulduk bir sürü manzara çıktı ve vardık yağlandık denize girdik babamlarda geldi yüzdük ve akşam oldu balık yemeye gittik sipariş verdik yemekler geldi yeddik sonra oyun oynadık ve canımız sıkıldı çarşıya çıktık bana ve arkadaşıma kılıç alındı gezmeye çıktık gezdik sonra geri döndük
           Babamların yanına ve eve döndük uyuduk sabah oldu kahvaltımızı yaptık  denize gittik yer tutuk yağlandık denize girdik babamlar girdik ve eve döndük üstümüzü değiştirdik akşam yemeğimizi yeddik ve sonra gerçek evimize döndük